søndag den 20. februar 2011

EFTERLYSNING.....

Til min konfirmation fik jeg som sangskjuler denne abe.....hæklet af en ven til mine forældre. Lis Holm Pedersen, som i mange år havde Garnboden i Aars. Den har fulgt mig lige siden, og sidder nu i mit arbejdsrum, og minder om en svunden tid.



Er der mon nogen som har opskriften??????????
Jeg ved den har været udgivet i hendes verden i 70´erne, eller 80érne, og igen i begyndelsen af 90érne, men..... jeg kan ikke finde opskriften. Jeg hører gerne hvis nogen ligger inde med den......
Jeg har set noget lignende hos "små hverdagssysler", men min abe´s hænder, fødder og øjne er stangmasker, hvilket jeg ikke kan se på den anden.......

Måske jeg en dag bliver en haj til det med hækling, og så kunne jeg godt tænke mig at lave en abe som denne....... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar