onsdag den 25. september 2013

Glade striber af garn fra Anne

I februar strikkede jeg "Glade striber" fra www.fastermette.blogspot.dk. Jeg skrev til Mette, og spurgte om hvilke farver fra Kauni garn hendes den mørke var strikket i. Og...... meget hurtig var der svar tilbage. Det blev til denne trøje, som jeg har brugt hele sommeren.




 
Den har været så super, at jeg nu har besluttet at lave en mere. Det lyse garn er købt i Aalborg, men det lilla garn er det håndfarvede fra naturlig-beklaedning.dk en butik der er super lækker.



Dette er en strikkeprøve til den nye "Glade striber". Jeg har strikket rib, og er fem striber oppe. Der må komme billeder senere. Indtil nu tegner det rigtig godt.
 


 
Jeg har været til ryg træning indtil 16.45, er helt ødelagt. Har lovet mig selv en stille aften med strikketøjet.


3 kommentarer:

  1. Ej hvor er den flot ;-) spændende med en mere og hvordan den kommer til at se ud. Glæder mig til at se mere til den.

    SvarSlet
  2. Den er super nem at strikke, og den sidder fint. Det første stykke op til ærmegab er ren fjernsyns strik. Skønt.

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle lækre farver. Og super sød model :)

    SvarSlet