søndag den 20. februar 2011

IKEA sælger mange gode ting.....

godt for mig. Det var ved at drive mig til vanvid, at alle vores cdér og dvd film befandt sig i et rod i flere skuffer, kasser, på børnenes værelser, jeg manglede et overblik.
Det har jeg fået nu, takket være IKEA. Kom til at købe to små reoler til formålet i torsdags, og min dejlige søn samlede dem fredag formiddag. Igår fik jeg så alle cdér og film gået efter, så alle er i de rigtige kasser, og delt op i reolen. Skøn fornemmelse........

Ved ikke helt hvad det er der er sket, men jdet er længe siden jeg sidst har haft så meget energi som nu. Har mange flere planer her hjemme, jeg har i ferien smidt ud, ryddet op, og meget mere er på vej ud. Mine gamle stole, flere sækker med papir m.v. fra mit rum, en rigtig god fornemmelse.

6 kommentarer:

  1. Det er så rart at få ryddet op og ud. Energi kommer med solen, det bliver bedre og bedre ;-) Det ser godt ud med reolerne.

    SvarSlet
  2. Åh, det er en skøn følelse at få ryddet op, sorteret og smidt ud. Så er der nemlig plads til nyt ;-)

    SvarSlet
  3. Majbritt:
    Solen har været fremme, måske det var der jeg fik alt min energi. Nåede en del på mine fridage. Skønt

    Kirsten: Ja, plads?? det må siges, det blev udnyttet godt i ferien. Var på besøg i stof og stil to gange, ups.....mere til skabene. Skønt at være på plads igen.

    SvarSlet
  4. Nu mere man får ryddet op nu mere energi synes jeg. Det er en skøn ting.

    God søndag♥

    SvarSlet
  5. Det giver energi at få ryddet op og ud. Og Ikea har vanvittigt mange gode løsninger til den slags :-)

    Sikke et dejligt kæmpeskab, du fik til alle dine projekter - skønt at slå dørene op og overveje, hvad man skal lave :-)

    SvarSlet
  6. Sysler fra hverdagen:
    Ja, istedet for altid at tænke på det jeg ikke når, er jeg begyndt med at tænke på alt det jeg har fået gjort, og det gir dejlig energi til flere oprydningsprojekter.

    Strikkeheksen:
    Ja, IKEEA får snart besøg af mig igen, da jeg har planer om to reoler til mine bøger.
    Skabet har været på ønskelisten siden vi flyttede ind i vores nye hus for over to år siden, så glæden var stor da jeg kunne tage dem i brug. Nu mangler der bare 20 ekstra timer i døgnet til alt det sjove/kreative.

    SvarSlet