søndag den 19. februar 2012

Det gør mig glad.......

.....at min dejlige pige gider male billeder til mor her. Sammen købte vi i onsdags servietter med børnetegninger i Søstrene Grene. Det var inspiration for Maria. Hun har malet et lille skønt billede med glade børn.


Hun har tegnet og malet på akvaralpapir, og jeg er super glad for det. Jeg har bestilt to billeder mere, evt. med en lys grøn som bundfarve. Lige til at sætte i små rammer. Glæder mig til at få dem op at hænge.


Weekenden har også budt på lidt ny indkøb. Jeg skammer mig egentlig lidt over at købe disse, da jeg nok selv kunne hækle nogle. Men de var sat ned til 49,- kr. for to stk. og så har jeg jo lidt at kigge efter. Købte også en i stor i samme farve, og det er meningen, at de skal stå på badeværelset nedenunder. Den store står nu ved badekarret med svampe og badeolie. Trængte til lidt nye farver dernede. Ved ikke helt hvad det er, men har noget med lilla i tiden.....hmm.......


Fandt desse herlige indendørs urtepotter til billige penge i Aldi. Trænger i den grad til at få plantet nogele blomster om. Så man kan være heldig indimellem. 59,95 for de store, og 39,95 for de små. Et projekt jeg har drømt om, at få gjort noget ved siden før jul, men havde ikke nogen større potter.


Det gør mig også glad, at den kære mand knokler med at sætte nyt køkkenloft op, alt imens fruen i huset er i byen og bruge penge (har dog siden været behjælpelig med en støvsuger). Vi ærger os lidt, da vi flyttede ind i nyt hus i feb. 2009, så det skulle jo slet ikke være nødvendigt endnu. MEN men det vi troede, vi havde betalt arkitekten for at hjælpe os med, har været det rene spild. Lyden i køkken allrummet har altid været ekstrem dårlig, så nu skulle det være, og det er allerede MEGA GODT. Nu mangler vi så bare trappen, stuen oven på og stuen neden under. SÅ.... vi keder os heller ikke næste weekend.


Lydplader fra Rockwool, dyrt men godt. Så pyt med, at der i denne weekend er mere værktøj og grej i køkkenet end det normale køkkenudstyr bare det hjælper.


4 kommentarer:

  1. Hvor er det flotte tegninger Maria har lavet og med nogle fantastisk glade farver ;-)
    Træls at i nu må til at lave nyt loft, men det skal nu nok blive godt.Godt at du har sådan en handyman :-)Vi vender jo verdens situationen når du er i byen og handler ind.....hihi
    Synes nu det både lyder og ser ud til at i har nået en masse i vinterferien, husk nu at døgnet kun har 24 timer, hvad jeg ved da :-)
    God aften
    Majbritt

    SvarSlet
  2. jeg har givet dig en blog award, håber du har lyst til at lege med. Du kan læse mere om den på min blog

    maja

    SvarSlet
  3. sikke nogle fine billeder din datter har lavet!

    Tak for kigget
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle skønne tegninger hun har lavet, dem kan jeg godt forstå du gerne vil have hængende.
    Sådan en dårlig lyd, kan tage hele fornøjelsen ved at være i et rum og hvis man er mange, så er det rigtig, rigtig træls.
    Jeg morer mig stadig, når jeg kommer til at tænke på Bine og kaninen med gulerødderne:-)

    SvarSlet