tirsdag den 20. marts 2012

Så kan jeg igen klappe mig selv på skulderen, har brugt garn fra lager, jubi..... Hæklet "vest" til Line på 6 år, som færdig istedet kunne passe Maria på snart 10 år. Det er godt vi har flere i rækken, så den næste bare kan få istedet. Hmmmmm......

Bruger normalt ALDRIG garn med acryl, kun de naturlige produkter. Men dette garn købte jeg for
5,-kr./nøgle, da en garnbutik lukkede i byen. Det var i stor mængde, da det jo var billigt. Der er brugt en del, men dette har efterhånden "gemt"sig i skabet nogle år. Nu er det så endelig forvandlet til en lille vest til Maria. God fornemmelse, når noget er væk fra gemmerne, og Maria var lykkelig for, at det alligevel blev til hende.


Fakta:

Opskrift: fra Familie Journalen
Hæklet i Soon garn 55% bomuld 45% acryl
løbel. 50 g. 80 m 
Forbrug: 240 g.
Hæklenål: nr. 6
Str. 8 år

Beklager billedkvaliteten, måske kommer der et senere billede, når den er i brug.

God aften derude.





3 kommentarer:

  1. Det er en yndig vest, som enhver lille pige må blive glad for.

    SvarSlet
  2. Den er rigtig flot og alligevel så enkel at den kan gå både til kjole, nederdel og bukser og det må siges at være noget af en gevinst.
    Jeg kan godt lide det runde bærerstykke. Heldigt at der er flere i rækken som kan bruge når noget bliver større eller mindre end beregnet.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Sikke en fin vest - lige en pigefarve. Jeg kan godt følge dig mht. akryl, men når der er mest bomuld (eller uld) i, så går det egentlig meget godt synes jeg.

    SvarSlet