søndag den 14. november 2010

Nye ting, som får plads på en af mine vægge.

Der er ting som jeg har en svaghed for, og så er der de ting, som man bare ikke kan gå udenom.............
Sådan gik det også, da jeg så disse to glashuse. Jeg tror de kommer til at hænge på min køkkenvæg. Jeg er rigtig glad for glasting. Har selv været på flere kurser, og også fået ting i gave.


....og sådan gik det også da jeg så disse to små firkanter brændt i rakuler. De er så skønne, og det lidt grove udtryk, passer perfekt i min nye forgang, så mon ikke de kommer op at hænge, når vi lige får det sidste malet. De var sværre at fotografere, meget flottere i virkligheden, glitrende oliefarver.

1 kommentar:

  1. Waau hvor er de flotte, både husene og de andre. Tror bestemt ikke at du har plads til dem, jeg kender et sted hvor de meget gerne må hænge og vil passe super godt ;-) Er vild med glas ting, er så heldig at skulle på kursus i januar, glæder mig vildt.

    SvarSlet