søndag den 14. november 2010

Symaskinen.....hmm.........

Jeg har længe haft lyst til at komme igang med at sy lidt igen. Jeg er så heldig, at der i vores nye hus, er blevet plads til et rum som er helt mit eget rum. Mit hellige sted, hvor jeg kan have alt mit stof, garn, strikkepinde, uld til filtede ting...... så en dag, hvor jeg havde vasket gulv og fået ryddet bordet, satte jeg min symaskine frem, i håb om at jeg fik startet lidt. Men...... det lader vente på sig.

Jeg har ellers en hel kurv fyldt med små reperationer, så jeg skal snart tage mig sammen. En af mine ynglingsbluser fra i sommer, er ved at være helt tyndslidt i vask. Men...... så fandt jeg noget stof og noget bånd, og tænkte......mon ikke jeg kunne tegne mønsteret af, og sy en magen til.

Ja, stoffet er stadig et hit, men tiden til symaskinen har ikke været der endnu. Også stof til nye furgtposer til børnene er fundet frem, så mon ikke at jeg snart skulle tage mig sammen og få sat noget tråd i maskinen,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar