lørdag den 23. oktober 2010

Besøg i Skørping hos Anne

Torsdag var børnene og jeg på besøg hos min gamle "Skals" veninde Anne Sofie. Anne var en smut omkring os for en tre uger siden, hvor vi aftalte, at vi skulle ses igen i efterårsferien. Som altid, en rigtig dejlig middag/eftermiddag i hendes skønne selskab. Vi hyggede, drak te og spiste dejlig mad og kage.

 Garnforretningen i Skørping var flyttet siden sidst, så det blev også lige til et lille besøg dernede. Dejlig forretning hun har fået der. Jeg lod fornuften råde, brugte ingen penge, men...... meget fristede. Anne købte grå alpaca garn til at sætte sammen med mohair (en bluse set i boligbladet). Glæder mig til at se resultatet.


Anne er den mest kreative, iderige, glade pige jeg kender. Jeg får altid så meget inspiration og lyst til, at døgnet kunne rumme mange flere timer til håndarbejde, når jeg er i hendes selskab. Inden vi skulle hjem, fik jeg en af hendes "ugletasker". Jeg blev så glad, og værdsætter den meget. Den skønneste lille taske, lige til tlf. og nøgler. Jeg ved den har krævet mange timer, og er lavet af hænder, som elsker at udføre pænt og godt håndværk.
Har aftalt at der ikke skal gå for længe, inden vi ses igen. Glæder mig allerede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar