fredag den 17. februar 2012

Tiden flyver.....

Pyh....det er længe siden jeg sidst har givet mig selv tid til at blogge lidt..... men der er da sket lidt. Lige inden ferien havde gemalen og jeg to turer sammen, og det var riiiiiigtig hyggeligt. Først var vi i Skive og se/høre Ørkenens sønner..... ikke for sarte sjæle, (det er vi langt fra). Vi var 15 mand fra området omkring vores matrikkel, og det var hyle skægt. Jeg er ellers ikke så meget for lige dem, men.... jeg må indrømme, at jeg måske aldrig har gidet at sætte mig og se et helt program med dem, så jeg blev positiv overrasket. Herlig eftermiddag/aften, da vi sluttede dagen med en god middag på vores lokale bryghus restaurent.

Lige op til ferien havde vi fastelavnsfest på skolen hvor jeg arbejder. Jeg vil ikke være bekendt at vise billeder af fruen selv, da jeg var i det mest forfærdelige hekse kostume. Min lille trunt her går i paralelklassen til mig, og det største ønske var at blive en lille troldeunge. Så det blev hun.



Godt beskidt i hovedet, og med en lang hale man ikke kan se her. Den store i 6. klasse var bonderøven, med arbejdsbukser og kasket. Men.... i den alder, vil man ikke fotograferes. Hmmm.....



Samme aften havde vi fra gemalens arbejde fået billetter til Chris Macdonald i Aalborg Gigantium. Trods lidt blandede følelser for/imod ham, så var det nu en underholdende aften, og han formåede at få smilene frem mange gange. Det gav i hvert tilfælde fruen her lidt stof til eftertanke. Hmmmm..... nok meget klogt en gang imellem.

Lørdag var der lidt familiehygge, inden vi om aftenen skulle til fødselsdag. Hvem der stjal gullerod fra hvem vil jeg ikke røbe, men til sidst måtte de have hver sin for der var ro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar