onsdag den 28. december 2011

Også lidt til den ældste

Min dårlige samvittighed har plaget mig længe. Mads har længe ønsket sig en vest, men er flyttet bag i køen flere gange. En torsdag eftermiddag endte vi på tur sammen, nemlig herud www.rosenl.dk hos Margrethe, et sted som varmt kan anbefales. Han valgte selv model, og farve. Margrethe og jeg blev hurtige enige om, at det skulle være str. m. Men, men, men........ nogle dage senere da jeg var kommet godt 20-25cm op, kunne jeg se, at den var helt gal. Den blev for stor, i forhold til det Mads ønskede. Så om igen. Det er nu rinket op, og jeg er startet forfra. Rent fjernsynsstrik.... det har jeg manglet.  






Marineblå til bundfarve, med en tynd kant af lysere blå, og med enkelte striber forneden, lige efter hans eget ønske, så nu er det bare fremad.

Jeg havde lovet at lave 6-8 strikkemarkører til en kollega, samme aften lavede jeg disse til min egen samling. Det var bare af restperler jeg havde på lager. Men skønt at få lidt fyldt i strikkekassen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar