søndag den 24. juli 2011

Bine

Er ved at komme mig lidt nu. I onsdags havde jeg en tid på dyrehospitalet med min dejlige hund. Den skulle have scannet hofter og ben. Fik at vide af en bekendt, at jeg skulle få kigget på hende, da der var en chance for at noget kunne være galt.



Næsten 6 timers besøg hos dyrlægen, og derefter en ØV ØV besked. Der er desværre noget med begge hofter, venstre værre end højre. Hun er verdens dejligste hund, vi har alle knyttet os til hende, så jeg var helt slået ud. Skulle vi af med hende igen????? Men... efter nogle dage i tænkeboks, har vi besluttet, at gi hende mixtur hver aften, for at "smørre" hendes led og knogler, og så skal hun være ved os, så længe vi kan se, hun ikke har ondt. Det var en hård melding, og først idag er jeg ved at acceptere, at det er sådan det er. En svær kamel at sluge.........

Haft besøg på køkkengulvet idag. Maria havde kaninen med inde på visit. Den bliver pænt på tæppet, og nyder i stor stil at blive nusset om. Bine fulgte nøje med i hvad kaninen lavede.


1 kommentar:

  1. Åh hvor er Bine bare dejlig, håber hun klarer den.
    Der bliver rigtig hygget ;-)og studeret.
    Sender de bedste tanker til jer.
    God aften

    SvarSlet