søndag den 29. september 2013

På vej med ny glade striber

En søndag herhjemme....... jeg kan næsten ikke huske hvornår det sidst er sket. En hel dag til rengøring, kørsel af børn til og fra håndbold.... og så lige en lille "morfar" en halv time. Skønt.
Men..... sådan en dag går bare altid alt for hurtigt. Jeg fik nået en masse, men.. ikke alt hvad jeg havde planlagt/håbet på. Måske vi kvinder altid får planlagt lidt for meget?? jeg har i hvert tilfælde ikke helt lært endnu, at der måske skal lidt færre ting skrives på listen. Hmmm men man skal vel lære at fokusere på det positive, og glæde sig over det som er nået.......

Jeg fik også lige en halv time med helt ro i huset før morgenkaffen. Jeg bloggede lidt rundt, og...... jeg blev inspireret til igen, at lave lidt i små str. Måske jeg lige skal finde lidt baby opskrifter frem??

Jeg er godt i gang med en glade striber mere, men har lige målt på den gamle. Garnet er lidt tyndere, så der skal lidt flere striber inden ærmegab end den første. Så..... nu vil jeg videre med strikketøjet.



1 kommentar:

  1. Hvor ser det spændende ud. Glæder mig til at gramse på det om kort tid ;-) og se på alt det andet din strikkekurven gemmer på.
    Kh M

    SvarSlet