torsdag den 18. august 2011

Hurra, det vores bryllups dag i dag........

Oven i købet 10 års bryllupsdag. Ja, det kunner ha´været meget mere, idet vi var 9 år om at tage os sammen til giftemålet. Men....... 10 år har også ret. Men...... øv for en dag. Lige startet på nyt skoleår, med 21 nye børn, kaos på skolen, sent hjemme, så........ dagen skulle fejres med 45 min. hygge og kaffe sammen med børnene ALENE, inden gemalen skulle køre på arb. kl. 17.00. Men....ak og ve, 3 hold uventede gæster idag, trætte børn, og en mor og hund som skulle køre igen kl. 17.15 til hundetræning. Hm.... det blev ikke til meget hygge sammen. Og lige en lille krølle på halen for at gøre det hele fuldendt, havde min dejlige hund Bine været alene 15 min. og så for 3. gang idag. Den havde kedet sig, åbnet skabet i gangen og snuppet min helt nye SALAMON sko, bidt spændet af, og ødelagt den bagerste rem. At det var sko til 750,-kr. og kun 2½ mdr. gamle, ja.....det tog Bine ikke hensyn til.......ØV ØV.

Blomsterne fra gemalen??????  nå ja, de lader vente på sig. Undskyldningen var, at han havde fået presset alt vores hø i eftrmiddag, og kunne ikke komme hjemmefra. Så...... mon jeg har noget til goé....
tror det ikke, men vi får se. Jeg kan høre, at min stol og strikketøj kalder. Så fortsat god aften.

1 kommentar:

  1. Tillykke med dagen, trods alt:-) Mon week-enden bringer lejligheden til at få fejret bryllupsdagen? Jeg håber det. Fortsat god dag og weekend til dig og dine:-)

    SvarSlet