onsdag den 12. januar 2011

tidsfordriv

Min ønskeliste er lang med ting jeg gerne vil lave. Man skulle tro at det var luksus i sig selv...... men det kan også gi´problemer. Jeg brugte det meste af lørdag aften på at finde ud af, hvad det næste projekt skulle være. Så da jeg var kommet så langt, var det bare opskriften. Jeg plejer at have rimelig styr på tingene, men..... denne opskrift var og blev væk. ØV ØV

Indtil det gik op for mig, at jeg havde lånt lige netop den mappe med opskriften ud. Så...... lige nu laver jeg "tidsfordriv" et tørklæde i Papegøjegarn fra KAUNI eller Regnbuegarnet som nogen kalder det. Ja, se selv..... det ser lidt sjovt ud, men når det først har været en tur i vaskemaskinen, skulle det blive rigtig godt. Har set det færdigt, og det var bare lækkert. Nu skal det prøves.

Skal nok vise det færdige resultat engang når det er vasket. Men spøjst ser det ud lige nu. Ca 40 vinger ud skal der til, så kan det foldes dobbelt, så det prøver jeg.

God aften.

2 kommentarer:

  1. Hej Anni
    Hvor ser det altså spændende ud, du finder da også på de sjoveste ting ;-) skønt
    Glæder mig meget til at se den færdig og vasket, så er det sikkert noget helt andet.
    Mine to doo projekter er nu samlet i en mappe(lille) og så må jeg se i den når jeg er færdig. Jeg ved godt hvad næste projekt bliver og jeg glæder mig.

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt!
    Nu er jeg jo spændt. Hvad blir´det?
    Måske jeg kan få dig til at sende opskrift på Mille??? jeg skriver lige hvis nødvendigt. Nu skal tørklædet lige være færidg.
    Knus Anni

    SvarSlet