søndag den 14. november 2010

Nye billeder

Jeg havde næsten glemt mine nye billeder, købt på vores tur til Odense. Jeg har tidligere set dem ved en rammeforretning i Aalborg, men da jeg endelig bestemte mig for at vílle købe nogle, havde han ikke flere. Nu fandt jeg dem tilfældigt i en billed/rammeforretning nær Brandts klædefabrik i Odense.

Det er en kendt Fyn-kunstner som har malet dem. H. C. Andersen tegninger. Jeg er helt pjattet med dem. Har altid haft et eller andet med H.C. Andersen, måske fordi jeg fylder år på hans fødselsdag. Er de ikke bare dejlige i stærke farver, og lige til at trække på smilebåndet af???????? Konen med æggene, Ole lukøje og fyrtøjet.


Ja, jeg synes de er så skønne. Mangler bare at finde en passende ramme, men.....det kommer.

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se hvor disse skønne billeder får deres plads. Lige Anni blilleder ;-)

    SvarSlet