søndag den 5. januar 2014

Det går lang..............somt fremad

med denne bluse
 
På klods fra bogen "strik med stumper" af Annette Danielsen. Der har undervejs været en del forhindringer, som manglende garn, en strikkefasthed der ikke vil som i starten, men.......

 
jeg er ved at samle den nu. Nogle laaaaaange....... pinde strikker jeg lige nu. Glæder mig til at få den færdig. Jeg havde byttet nogle rester med Majbritt fra bloggen strikkefuglen. Men.....der var ikke nok af den brune....... gode råd var dyre, lige indtil hun skrev til mig, at der var mere brunt på lager.... Pyh.....ha.......
 
 
Juleaftens morgen kom jeg til at starte på en poncho, et mønster fra stof og stil. Jeg trængte bare til noget jeg kunne tage med i julen, og noget der ikke skulle tænkes for meget til.......
 
 
Det blev til håndværksgarn fra hjelholt og striber med en grå/hvid farveskiftgarn.  Men......nu viser det sig, at der har været forskeld på de to grå bundter jeg har fået med hjem. Øv, øv, Jeg skal have skrevet nr. til min lokale garnpuscher se giraffen  så jeg kan få et nyt bundt i rigtig indfarvning...........
Hmm.....synes ikke tingene arbejder for mig i denne tid, snarre imod. Hos se giraffen fik jeg også byttet min ene bog til denne skønne strikkekurv.
 
Jeg glæder mig til at tage den i brug.
 

2 kommentarer:

  1. Man kan være nok så uheldig, men heldigvis også så heldig, at der f.eks. pludselig er mere af det garn, man har brug for

    SvarSlet
  2. Du bliver så glad for På klods, jeg har lige strikket den og elsker den allerede :-) Den er alle de lange pinde værd .-)

    SvarSlet