søndag den 20. februar 2011

Hæklet brødkurv/bakke serviet.

Føler det er evigheder siden jeg sidst har sat noget på bloggen, og ....ved nærmere eftersyn er det helt rigtigt. Har snydt for at sætte et billede på af den brødkurvserviet jeg hæklede, ja nærmest i desperation. Den er hæklet af godt 1 bdt. fritidsgarn i meleret rød/lilla. Ikke noget særligt, men det var nok til at komme igang igen, og noget lykkedes.
Glæder mig til nybagte boller fra brødbakken her, mon min mand vil forkæle mig en lørdag eller søndag??? Nej det bliver vist ikke foreløbig, så jeg må nok selv igang.

1 kommentar:

  1. Hej Anni
    Hvor er den fin din lille serviet, sådan en kunne jeg godt tænke mig ;-) så hvis du ikke synes der er plads til den kan du bare sende den syd på hihihi
    Overrasker manden med forkælelse kan du lige få han til at ringe til manden min og give et par fif....
    Snakkes

    SvarSlet