søndag den 24. november 2013

I de små str. ...........

Leftie sjalet er for længst færdig og taget i brug. Det er super skønt. Og ekstra godt at tænke på, at det er lavet af rester fra andre projekter. Et skønt tørklæde, og sjovt at strikke, men.....enderne blev hæftet over et par gange, der var bare mange.

 
Det er strikket i Geilsk uld. Super blødt når det har været vasket.

 
Disse små futter er har jeg lige i fredags afleveret til en sød kollega.
Fakta:
strikket i den tynde pelsuld
forbrug: knap et bundt
Strikket på p 3
Valket en gang ved 40grader

 
Mette blev super glad, godt at de kunne bruges.

 
Det er ved at være længe siden jeg har valket i pelsuld. Men ingen skuffelse,
de var super bløde og vamsede. Lige som de skulle være.
 
Jeg skal muligvis have strikket lidt mere i de små str.
 

2 kommentarer:

  1. Hej søde :-) Leftie er bare skøn og så er det jo ekstra lækkert at det er lavet af de gode rester. Åhh hvor er de små futtere søde. Hvad mon du så har på pindene nu?? glæder mig til at høre.
    God søndag.
    Kh M

    SvarSlet
  2. Ja........ det er super skønt. Ja, det er længe siden jeg har strikket futter, men det gik nu meget godt. Det er fra Kastanje strik, men....bissekanten var ikke sjov i det mørke garn. Det var svært at samle op. Jeg har....... ja, du kan se et nyere indlæg, så finder du ud af det. Hi hi Tak for hilsen.

    SvarSlet