søndag den 27. oktober 2013

Jeg lovede vist et billede........

Da vi i efterårsferien havde besøg af Majbritt og Katrine strikkefuglen.blogspot.com fik jeg lidt hjælp til at starte på et Leftie sjal. Jeg manglede kun to striber, så jeg havde håbet at jeg fredag aften blev færdig. Men........nej, fruen her var så træt, at hun strikkede en vrangpind i stedet for ret, oven i købet før et blad....... som jeg også havde nået at strikke hmmm... øv øv.


 
Her er et foreløbigt billede, et par striber mere og det er færdigt.....og så kommer der et billede 

 
Strikketøjet er ikke blevet til så meget som jeg havde regnet med fordi......
vi også har syet på nisser min yngste og jeg. Rigtig hygget et par timer ved middagstid helt alene hjemme. Skønt.......

 
Trods både indbrud og dødsfald i det lille samfund bød denne uge også på noget rigtig godt i min postkasse.......... nemlig denne fantastiske signerede CD fra Michael Falch, som udkom i mandags. Den er super super god. Rengøring og madforberedelser skred lidt nemmere med den på anlægget fredag og i går.........han skriver så fantastisk.

 
Denne bog er skrevet for nogle år siden af den nu afdøde Torben Bille. Jeg havde helt glemt den, eller rettere aldrig fået den købt. Nu var den på bud, så.......den var også i postkassen i fredags......

 
sammen med dette blad...... (som jeg for øvrigt troede jeg havde opsagt) hmm..... men lidt nyt til god nat læsningen den næste tid, glæder mig.......

 
Vil nu gå op i min stol og strikke en enkelt stribe på mit sjal. Fortsat god aften
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar